


برد کنترل شارژ ۱۰ آمپر
ولتاژ ورودی
۶ تا ۳۰ ولت
باتری قابل پشتیبانی
لیتیوم یون ، سیلد اسید ،ژل
نمایشگر
دارد
بیشترین جریان
۱۰ آمپر
با استفاده از این ماژول می توانید انواع باتری های 6 تا 60 ولت را شارژ کنید؛کافی است ولتاژ قطع و وصل شارژر را با توجه به ولتاژ باتری تعیین کرده و ماژول را استفاده کنید. مناسب باتری های سیلد اسید و لیتیوم میباشد و برای پنل های تا ۱۵۰ وات مناسب هست . ولتاژ قطع و وصل شارژ توسط کاربر قابل تنظیم است. برای تنظیم ولتاژ شروع به شارژ (ولتاژ وصل) با فشردن و نگه داشتن 3 ثانیه ای دکمه start نمایشگر به حالت چشمک زن تبدیل می شود با فشردن مجدد دکمه های start و stop ولتاژ شروع شارژ را می توانید تغییر دهید. برای تنظیم ولتاژ قطع شارژ (ولتاژ قطع) کافی است دکمه stop را نگه داشته تا کلید به حالت چشمک زن برسد. در این حالت می توانید با استفاده از دو کلید تعبیه شده، این عدد را جابه جا کنید. همچنین با فشردن و نگه داشتن همزمان دکمه های start و stop عدد 888 بر روی سگمنت نمایان می گردد و پس از مدتی سگمنت به حالت عادی برمی گردد . پس از این حالت کلیه اطلاعاتی که تنظیم کرده بوده اید از بین رفته و ماژول به حالت کارخانه بر می گردد.برای تعیین ولتاژ قطع و وصل لازم است به ولتاژ باتری در حالت تخلیه کامل و شارژ کامل توجه کنید. برای مثال در باتری های 12 ولتی، ولتاژ شارژ کامل برابر 14.5 ولت بوده و در حالت تخلیه کامل 12 ولت داریم؛ با توجه به این اعداد ولتاژ قطع و وصل را به ترتیب 14.5 و 12 ولت قرار می دهیم. به عنوان مثال دیگر فرض کنید دو باتری 3.7 ولتی را می خواهیم شارژ کنیم. برای یک باتری در حالت شارژ کامل ولتاژ 4.2 ولت است؛ در واقع برای دو باتری در حالت تخلیه کامل 7.4 ولت و در حالت شارژ کامل 8.2 ولت داریم. با توجه به این اعداد ولتاژ قطع، 8.2 ولت بوده و ولتاژ وصل را 7.4 ولت انتخاب می کنیم.