




کنترل شارژ باتری سیلد اسید
ولتاژ ورودی
۶/۹/۱۲/۱۸/۲۴ ولت
بیشترین جریان
۱۰ آمپر
قطع اتوماتیک
دارد
روی این ماژول و زیر سون سگمنت دو عدد تک سوییچ با نام های start و stop موجود می باشد .
هنگامی که به مدار ولتاژ متصل نمایید هیچ LED یا سون سگمنت روشن نخواهد شد برای کار و تنظیم ماژول می بایست باطری را به ترمینال های BAT- و یا BAT+ متصل نمایید بر روی سگمنت ها ولتاژ نمایان خواهد شد و پس از گذشت زمانی رله نیز فعال گردد و LED روشن می شود . سپس می توانید مراحل زیر را طی کنید .
تنظیم ولتاژ شروع به شارژ :
با استفاده از دکمه Start می توانید ولتاژ شروع شارژ را تعیین کنید. برای این کار با فشردن و نگه داشتن 3 ثانیه ای دکمه start سگمنت به حالت چشمک زن تبدیل می شود با فشردن مجدد دکمه های start و stop ولتاژ شروع شارژ را می توانید تغییر دهید .
تنظیم ولتاژ قطع شارژ :
با استفاده از دکمه stop می توانید ولتاژ قطع شارژ را تعیین کنید. برای این کار با فشردن و نگه داشتن 3 ثانیه ای دکمه stop سگمنت به حالت چشمک زن تبدیل می شود با فشردن مجدد دکمه های start و stop ولتاژ قطع شارژ را می توانید تغییر دهید .
بازگردانی به حالت کارخانه و پیش فرض:
با فشردن و نگه داشتن همزمان دکمه های start و stop عدد 888 بر روی سگمنت نمایان می گردد و پس از مدتی سگمنت به حالت عادی برمی گردد . پس از این حالت کلیه اطلاعاتی که تنظیم کرده بوده اید از بین رفته و ماژول به حالت کارخانه بر می گردد
از این ماژول می توان برای شارژ انواع باتری های لیتیومی، خشک، اسیدی، نیکل-کادمیوم و … استفاده کرد.
تغذیه ماژول از ترمینال باتری b+ , b- بوده و ترمینال مثبت ورودی کاملا از برد ایزوله می باشد .
با شارژ شدن باتری ها جریان باتری قطع خواهد شد.